Editie juni 2020
In dit nummer
Voicebots voor uw klanteninteractie
CEO GUILLAUME BOUTIN OVER #INSPIRE2022
Met het strategische plan #inspire2022 wil Proximus zich positioneren als Europese referentie.
TRENDS DIE KLANTENINTERACTIE BEÏNVLOEDEN
Yves Maelfait en Sandro Manzo van Proximus geven u customer engagement trends om op te volgen.
WAAROM ZIJN DATA ZO BELANGRIJK VOOR BEDRIJVEN?
De digitale transformatie gaat alsmaar sneller. Dat maakt het verzamelen en analyseren van data nog belangrijker.
VAN PAPIEREN ADMINISTRATIE NAAR DIGITAAL PROCES
Milieubedrijf Vanheede kon de facturatie en administratie van hun mobiele abonnementen efficiënter organiseren in MyProximus.
INTERVIEW MET STUDIO 100-CEO HANS BOURLON
Hans Bourlon deelt zijn interesse in kunst en geeft duiding bij zijn tentoonstelling Het Kunstuur in Mechelen.
Editie juni 2020
Voicebots voor uw klanteninteractie
In dit nummer
CEO GUILLAUME BOUTIN OVER #INSPIRE2022
Met het strategische plan #inspire2022 wil Proximus zich positioneren als Europese referentie.
TRENDS DIE KLANTENINTERACTIE BEÏNVLOEDEN
Yves Maelfait en Sandro Manzo van Proximus geven u customer engagement trends om op te volgen.
Yves Maelfait en Sandro Manzo van Proximus geven u customer engagement trends om op te volgen.
TRENDS DIE KLANTENINTERACTIE BEÏNVLOEDEN
WAAROM ZIJN DATA ZO BELANGRIJK VOOR BEDRIJVEN?
De digitale transformatie gaat alsmaar sneller. Dat maakt het verzamelen en analyseren van data nog belangrijker.
VAN PAPIEREN ADMINISTRATIE NAAR DIGITAAL PROCES
Milieubedrijf Vanheede kon de facturatie en administratie van hun mobiele abonnementen efficiënter organiseren in MyProximus.
INTERVIEW MET STUDIO 100-CEO HANS BOURLON
Hans Bourlon deelt zijn interesse in kunst en geeft duiding bij zijn tentoonstelling Het Kunstuur in Mechelen.