Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
perspectief-mei.jpg
lo-perspectief-nl.png

Editie mei 2020

In dit nummer

CREATIEVE & DIGITALE OPLOSSINGEN VOOR DE CRISIS 

Alle 23 medewerkers van het Krëfel callcenter zijn 100% van thuis uit operationeel en in woonzorgcentrum het Huizeken van Nazareth vervangt videoconferencing het wegvallen van de bezoekmomenten.

artboard_copy_6.jpg

Klantenervaring verbeteren, hoe doe je dat?

thumb-04.jpg (copy)
perspectief-mei.jpg
lo-perspectief-nl.png

Editie mei 2020

Klantenervaring verbeteren, hoe doe je dat?

In dit nummer

CREATIEVE & DIGITALE OPLOSSINGEN VOOR DE CRISIS 

Alle 23 medewerkers van het Krëfel callcenter zijn 100% van thuis uit operationeel en in woonzorgcentrum het Huizeken van Nazareth vervangt videoconferencing het wegvallen van de bezoekmomenten.

artboard_copy_6.jpg